Tagi, typowe odpowiedzi i statystyki pracy konsultantów
 

Tagi, typowe odpowiedzi i statystyki pracy konsultantów

2017-05-24 12:22:36
Zapraszamy do sprawdzenia nowych funkcji serwisu:

  • Ekrany startowe
    Możemy poprosić klienta o podanie swoich danych, gdy rozpoczyna się rozmowa lub zostawia nam wiadomość offline
    Dodatkowo, gdy żaden konsultant nie odbierze rozmowy przez minutę, Czater.pl sam poprosi klienta o dane.

  • Tagi rozmów
    Do oznaczania rozmów i łatwiejszego ich wyszukiwania w przyszłości.

  • Rozbudowa statystyk
    Dane na temat czasu pracy online i offline konsultantów.

  • Eksport do PDF
    Historii rozmów, wiadomości offline, statystyk pracy konsultantów

  • Typowe odpowiedzi
    Automatyczne podpowiadanie odpowiedzi w czasie pisania (na podstawie zdefiniowanych przez konsultanta).

  • Ustawienia wiadomości offline
    Możliwość wyłączenia linku do konwersacji.

  • Lista zablokowanych klientów i adresów IP
    Możliwość usunięcia blokady nałożonej wcześniej na klienta.

Zachęcamy do korzystania i podzielenia się z nami swoimi wrażeniami.


Twoja opinia:

Podpis:

Adres email:
(nie będzie opublikowany)

Twoja ocena:

Twój komentarz zostanie dodany po zakceptowaniu przez moderacje.