Kolejna porcja funkcjonalności.
Aktualizacja w nowej wersji panelu Zmiany w integracji z Facebookiem. Reklama, rozwój marki i komunikacja - MarketingRelacji.com Nowości: akcje angażujące, chatbot, rozbudowane działy callback Wiosenna aktualizacja czatu Kolejna porcja funkcjonalności. Zmiany w wyglądzie czatu oraz nowe funkcjonalności. Nowości: ankiety, automatyczny tłumacz, rozmowy telefoniczne przez aplikację Android Nowości: zamawianie rozmów, nagrywanie wizyt Nowe akcje automatyczne Tagi, typowe odpowiedzi i statystyki pracy konsultantów Indywidualny wygląd
Kolejna porcja funkcjonalności.
2018-12-19 15:35:33Z przyjemnością przedstawiamy kolejne nowości, które pojawiły się wraz z ostatnimi aktualizacjami czatu..png)
- Informacja o odczytaniu wiadomości
Po otrzymaniu wiadomości i kliknięciu w pole do wpisywania treści osoba po drugiej stronie otrzyma komunikat "przeczytano". Funkcja działa po obu stronach, wyświetla komunikat klientowi oraz konsultantowi. - Wybór statusu podczas logowania
Do formularza logowania została dodana nowa funkcja. Dzięki niej można wybrać status z jakim użytkownik zostanie zalogowany. - Rozbudowany tłumacz
Podczas tłumaczenia wiadomości od klienta można wybrać języki obu stron. Teraz można tłumaczyć wiadomości nie tylko z polskiego, ale też innych języków - Ankieta
Aktywna ankieta pokaże się teraz również po zakończeniu rozmowy telefonicznej. - Edycja ostatniej wiadomości
Podczas rozmowy z klientem konsultant może edytować wysłaną już wiadomość. Funkcja dotyczy ostatniej wiadomości i zachowuje w historii jej starą wersję. Obok treści widoczna jest ikona ołówka, a jej kliknięcie włącza edytor.

Bardzo ciekawe
Twój komentarz zostanie dodany po zakceptowaniu przez moderacje.